Friday 1 January 2010

fovos

θελω μια βολτα στην παραλια

να κοιταξω το φεγγαρι και να χαμογελασω

σαν να ημουν ευτυχισμενη

δεν ξερω αν τα κυματα της θα με κανουν να νιωσω καλυτερα

η χειροτερα

πιο νοσταλγικα

να επιτινουν την θληψη μου

μια θληψη κυριαρχη στη ζωη μου αυτες τις μερες

μια θληψη δυνατη σαν ρουφιχτρα

προσπαθω να βγω εξω

να αποδρασω

θελω να μου κρατισεις το χερι

να με τραβιξεις

αλλα δεν εισαι εκει

δεν εισαι πουθενα

μονο στο μυαλο μου και στην καρδια μου

ακουνιτος εκει

ριζομενος για παντα

δεν θελω να φυγεις ποτε απο κει

θελω να βρω ομως ενα χερι να με τραβιξει πανω

να γελασω ξανα

να νιωσω ξανα

και τωρα νιωθω αλλα νιωθω μονο φοβο

τι περιεργο συναισθημα

φοβος

μικρη κ απροσδιοριστη λεξη

τι φοβαμαι δεν ξερω

τους αλλους μηπως φυγουν οπως κ εσυ;

μηπως με πληγωσουν οπως κ εσυ;

η εμενα;

μηπως αγαπισω ξανα;

δωσω τον εαυτο μου ξανα;

πληγωθω ξανα;

απογοητευτω ξανα;

μακαρι να ηξερα για να νικισω αυτο το φοβο

μακαρι να ξερα...


No comments:

Post a Comment